Utkast: Dec. 7, 2011

På Lördagen Dammiddag hemma hos mig.
Vi har haft den i snart 30 år. Där kan ni räkna ut hur gamla vi är. Ialla fall några av oss.
Den första vi hade vi ca 1979-80 då var vi hemma hos mina föräldrar. Sedan åkte vi glada i ågen in till den hägrande krogen i staden. Men vi kom inte så långt för busschauffören slängde av oss efter ett bra tag när an fått nog av att vi hela tiden skrålade ALLTING SOM JAG VILL KAN JAG GÖRA!!!!  tack Magnus Uggla.
Till slut kom vi i alla fall in till staden och jag undrar om det inte var den gången som Viran och Jag klättrade upp och RAMPONERADE Julbocken!?                                         .

Här Anno 2011 kl 18.00 ser väl hela gänget ganska ordentliga ut kan man ju ändå påstå.

Några timmar senare...


Sen drack jag Julmust i tre dagar...
Fridens Liljor!

Kommentarer
Postat av: Karin

vadå trettio år. jag ser ingen som helst skillnad, alla är sig precis lika.

2011-12-08 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0