Sommar Semester och Gulliga Ungar som hälsar på...

Charmtrollet Jesper från Lövåsen och trähästen Wiktor som har fastnat i buskaget.
(precis som hans namne den riktiga Wiktor brukar göra)


Majja Nykkit har tappat en tand till...
   

hon har oxå fått låna en liten ponny som heter Astrid och är en otroligt snäll ponny.

Gulliga Gulliga Tilde Jespers lilla Syster
   
Ni skall ha det så gott och hoppas att ni oxå har lite semester kvar.
-Jag har fyra veckor Jippie!!!

Nu har snälla Senior och Junior Sälg hjälpt mig att fixa igång internet så nu blir det många inlägg från mig Annika...
Vi kommer att ha öppet på Damernas Onsdagskvällar nu på Semestern Kolla in på
 
www.damernasdiversehandel.blogg.se

 
Karin har varit väldigt kreativ på sista tiden. Även jag har fått till lite nytt. 
Jag har oxå hunnit varit på rolig loppisrunda och hittat mycket FINT vissa saker kommer ner till Damernas till försäljning.

FRIDENS LILJOR! 
önskar Annika 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0