Fortfarande Datorhaveri....

Nu har det konstaterats att den är helt död. (lånar en dator idag) -Måste köpa en ny en.

Jag känner mig lite Negativ idag. Önskade att Lediga dagar haglade över mig oxå men så är inte fallet.
Det börjar kännas lite tungt med alla helger att jobba nu då alla andra är lediga.
Detta år skall jag lova mig själv att spara lite dagar och vara ledig på Storhelger som många andra. Det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av....
Nästa helg är det jag som står på Damernas Diversehandel så kom alla vänner och hälsa på mig då!


Idag efter jobbet skall jag fira min Käraste häst Wiktor. Han fyller 20 år denna dag och det blir tårta i Stallet.
Ser väl lydigt och fint ut eller hur..!
Här är det Lina som rider på banan (lite sne bild får ursäktas)
Men visst är han en Fin Prins! Har haft honom sedan han var föl och igår när jag var nere på banan och red "dressyr" och han kämpade på då blev jag lite Nostalgisk och kände ett vemod. Undrar hur många år till jag får ha honom kvar?

Ha det gött du som tittar in och hoppas vi ses snart!!

GLAD OCH SKÖN SOMMAR


Kommentarer
Postat av: Karin

jag tror nog han kommer stå där i stallet ock lipa i många år till :-)

2011-06-26 @ 21:12:12
URL: http://karinkansjä[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0