Farbror Kalle och Tussi Vann SM för Stövare!

Här i somras står Hagets Tussi (som Kalle fött upp själv) med sina valpar och ser lite trött och utsjasad ut.
Titta på hängtuttarna... Helt fantastiskt av henne att rycka upp sig så under hösten vinna i KM DM och sedan SM!!
  


En av årets Valpar har Kalle behållit hon heter Bira passande namn i Lövåsen måste jag säga...
Eftersom det första som åker fram på bordet så fort någon kliver innanför dörren är en kall Bira.

Vilken Godbit! här bara några veckor gammal


Jag är inte säker på att detta är Bira men hon var hemma hos mig och hälsade på i förrgår och lämnade ett visitkort på mattan i finrummet...
Nu är hon mycket större och en riktig odåga. När vi skulle äta Äppelpaj hemma hos mina föräldrar så låg det en lång nos i vanilljsåsen snabbt som ögat. Och det var stört omöjligt att få bort den!

Fridens Liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0