Minns i November den ljuva September....

Trädgårds Styling idag

Har flyttat runt alla blommstackare även denna höst. Jag blir aldrig nöjd. och sen har man ju varit på blomrea och köpt några halvvissna perenner för 10 kronor stycket. Om några år kanske dom blir fina?

Vid min fina sten som snälla Tage körde hem med traktorn åt mig där har jag gjort en liten stenläggning där jag tänkte att backtimjan skulle krypa runt mellan stenarna. Lade även dit några betongblommor som jag gjutit i små Kakformar från LIDL. Hur enkelt som helst att göra men så fint! 
              

Visst blev det fint med sensommarhimlen i Kaffepannan?



Rakustenar                Mirre hänger läpp
     
  Ha det bra kära vän det finns dagar kvar i solen!


Önskar Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0