Skäms!

Ja det gör jag....

Har inte skrivit på två Månader. Trodde ingen tittade men jag ser ju att några varit in ändå......
Nu skriver man ju allt på Facebook.

Inte heller har vi Damernas Diversehandel som ligger i Förrådet än så länge...
Nu när våren snart tågar in så blir man sugen att åka ner till Damernas kanske göra lite fint på bordet med en liten vas av blåsippor. Det kanske vore en ide föresten? Killen som ar lokalen nu kanske skulle bli jätteglad.....!

Tänk om man vore stenrik. Då skulle jag sanningen å säga sluta jobba och öppna Damernas igen.Skit samma om det kostade mer än vi fick in. Det gjorde ju inget för man hade ju pengar som gräs. Det kom ju så många sista tiden före Jul då vi redan bestämt oss för att sluta och sagt upp lokalen.
Det som var problemet var ju att få in personer som ville ha grejjer hos oss som vile betala lite mera och hjälpa till att hålla öppet i butiken. Tänk om man kunde hålla öppet två dagar i veckan, så perfekt!

Sen kunde man jobba lite då man hade tid och lust bara för att träffa sina Trefliga Arbetskamrater och hyresgästerna som man gillar!
Det skulle vara alldeles PERFEKT!!


Nej nu önskar jag dig som ev tittar in här en mkt FIN VÅR och hoppas att vi ses snart !!

Kommentarer
Postat av: prins Daniel

när ska du sluta skämmas och börja blogga igen ? ? ?

2012-08-29 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0